Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora celoživotního učení a mobilit na středních školách v Moravskoslezském kraji
Kubátová Ortová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
V úvodních kapitolách diplomové práce lze nalézt informace o strategických záměrech a opatřeních, kterými se státy Evropské unii snaží vytvořit podmínky pro celoživotní vzdělávání dospělých. Cílem diplomové práce je podat přehled o tom, jakým způsobem se na těchto záměrech podílí střední školy. Téma vzdělávání dospělých na středních školách je pojato především ve vazbě na Zákon 179 /2006 Sb., o ověřování a uznávaní výsledků dalšího vzdělávání. Diplomová práce dále podává podrobnější informace o dotačních titulech, které mohou školy využít na podporu tzv. mobilit. Ve výzkumné části se práce pokouší zjistit, zda existuje vztah mezi velikostí školy, či typem školy a úspěšností škol při realizaci rekvalifikací, či jejich zapojení do mobilit. Výběrovým vzorkem jsou střední školy Moravskoslezského kraje. Výběr tématu práce byl ovlivněn cíli definovanými ve strategickém dokumentu "ET - 2020" (Vzdělávání a odborná příprava 2020). První definovaným cílem tohoto dokumentu je "Realizovat celoživotní učení a mobilitu v učení." KLÍČOVÁ SLOVA: Agentura Mládež v akci, agentura NAEP, ET 2020, mobility škol, národní soustava kvalifikací, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, sítě škol, projekt UNIV, uznávání a ověřování výsledků dalšího vzdělávání, vzdělávání dospělých.
Podpora celoživotního učení a mobilit na středních školách v Moravskoslezském kraji
Kubátová Ortová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
V úvodních kapitolách diplomové práce lze nalézt informace o strategických záměrech a opatřeních, kterými se státy Evropské unii snaží vytvořit podmínky pro celoživotní vzdělávání dospělých. Cílem diplomové práce je podat přehled o tom, jakým způsobem se na těchto záměrech podílí střední školy. Téma vzdělávání dospělých na středních školách je pojato především ve vazbě na Zákon 179 /2006 Sb., o ověřování a uznávaní výsledků dalšího vzdělávání. Diplomová práce dále podává podrobnější informace o dotačních titulech, které mohou školy využít na podporu tzv. mobilit. Ve výzkumné části se práce pokouší zjistit, zda existuje vztah mezi velikostí školy, či typem školy a úspěšností škol při realizaci rekvalifikací, či jejich zapojení do mobilit. Výběrovým vzorkem jsou střední školy Moravskoslezského kraje. Výběr tématu práce byl ovlivněn cíli definovanými ve strategickém dokumentu "ET - 2020" (Vzdělávání a odborná příprava 2020). První definovaným cílem tohoto dokumentu je "Realizovat celoživotní učení a mobilitu v učení." KLÍČOVÁ SLOVA: Agentura Mládež v akci, agentura NAEP, ET 2020, mobility škol, národní soustava kvalifikací, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, sítě škol, projekt UNIV, uznávání a ověřování výsledků dalšího vzdělávání, vzdělávání dospělých.
Operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost (strukturální fondy EU ve vzdělávání)
Kocurková, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Pluskalová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá politikou hospodářské a sociální soudržnosti Evropské unie a její implementací v České republice. V teoretické části popisuje její cíle a nástroje, pomocí kterých mohou členské země čerpat finanční pomoc na rozvoj svých ekonomik. Ze všech strukturálních fondů - nástrojů regionální politiky - se práce bude podrobněji věnovat Evropskému sociálnímu fondu (ESF), který se především zaměřuje na neinvestiční projekty: podporu rozvoje lidských zdrojů, vzdělanosti, zaměstnanosti apod. Prostřednictvím ESF se v České republice realizují tři operační programy: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ), Operační program Praha -- Adaptabilita (OP PA) a Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK). Jak vyplývá i z názvu práce, právě OP VK bude podrobněji zkoumán co do cílů, oblastí podpory, implementace a kontroly. V praktické části se pak práce orientuje na postavení a úlohu Řídícího orgánu OP VK v jednotlivých fázích projektového cyklu a poslední kapitola poté analyzuje úspěšnost projektových žádostí předložených v rámci oblasti podpory 2.3 -- Lidské zdroje ve výzkumu a vývoji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.